ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

"Θέλω 10.000 κόσμο σε κάθε προπόνηση"

Τι δήλωσε ο Λάζλο Μπόλονι μετά το τέλος της πρώτης προπόνησης του ΠΑΟΚ, για την ατμόσφαιρα που συνάντησε, τον τρόπο δουλειάς του, αλλά και το σκάνδαλο που έχει ξεσπάσει στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου.Έκπληκτος από την παρουσία 10.000 οπαδών του ΠΑΟΚ εμφανίστηκε σε δηλώσεις του μετά το τέλος της πρώτης προπόνησης του "Δικέφαλου" ο Λάζλο Μπόλονι.
Ο Ρουμάνος τεχνικός απέφυγε τα μεγάλα λόγια, έδωσε στίγμα για τον τρόπο δουλειάς που θέλει να ακολουθήσει, ενώ σχολίασε και όσα συμβαίνουν στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου τις τελευταίες μέρες.
Αναλυτικά όσα είπε ο τεχνικός του ΠΑΟΚ:
"Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον κόσμο της ομάδας. Είναι πολύ ωραίο να δουλεύεις μπροστά σε 10.000 κόσμο. Αν μπορούσα θα τους έλεγα να έρχονται σε κάθε προπόνηση. Από εκεί και πέρα η πρώτη επαφή μου με τους παίκτες ήταν πολύ καλή. Πρέπει να δουλέψουμε. Μετά θα μιλήσω με τους ανθρώπους της ομάδα για τα μεταγραφικά."

 
Για το με πόσους παίκτες θα δουλέψει: "Για μένα το ιδανικό είναι να δουλεύω με 18 έμπειρους παίκτες και έξι- επτά μικρούς. Από εκεί και πέρα μπορώ να κάνω κάποιους  συμβιβασμούς."

 
Για το αν θέλει να πει κάτι στον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι σε αυτούς, αλλά στον εαυτό μου Θέλω να γυρνάω σπίτι μου και να ξέρω ότι τα έδωσα όλα. Να είμαι καλά με τον εαυτό μου. Σήμερα αυτό θα μπορώ να το κάνω."
Για όσα συμβαίνουν στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου: "Δεν θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο. Είναι καλό να ξεκαθαρίσουν κάποια πράγματα στο ποδόσφαιρο. Όλα αυτά γίνονται για καλό και ίσως πρέπει να γίνουν αυτά που έγιναν στην Ιταλία."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου