ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

«Γιατί διάλεξα ΠΑΟΚ αντί για ΑΕΚ...»

Ο Γιώργος Γεωργιάδης ήταν μέχρι προχθές παίκτης της... ΑΕΚ, ωστόσο, πλέον φορά ξανά -μετά από χρόνια- τη φανέλα του ΠΑΟΚ, με τον ίδιο να εξηγεί πως η επιλογή του «δικέφαλου» του Βορρά ήταν η καλύτερη για αυτόν.

«Η αλήθεια είναι ότι η ΑΕΚ είχε δείξει ενδιαφέρον για μένα από τον περασμένο Δεκέμβριο. Ο ΠΑΟΚ μπήκε τις τελευταίες ημέρες, σκέφτηκα τι ήταν καλύτερο για εμένα και για το μέλλον μου. Κι επέλεξα τον ΠΑΟΚ», τόνισε ο Γεωργιάδης μιλώντας στην εφημερίδα «Σπορ του Βορρά».Για τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ πρόσθεσε: «Ολα έγιναν πολύ γρήγορα. Ουσιαστικά όλο το θέμα κρίθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, μέσα σε τρεις-τέσσερις ημέρες. Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ κινήθηκαν γρήγορα και έξυπνα, για αυτό με κέρδισαν».
Όσο για τον στόχο του; «Αυτό που θα επιδιώξω είναι να καθιερωθώ και να βοηθήσω στον μέγιστο βαθμό τη νέα μου ομάδα», είπε και παραδέχθηκε πως: «Μέσα μου, βέβαια, σκέφτομαι και την παλαιότερη αποχώρησή μου από τον ΠΑΟΚ, με την πίστη ότι αυτή την φορά θα αποδείξω ότι μπορώ να προσφέρω».
Για να κατλήξει... «Όποιος παίκτης και αν αγωνίζεται στον ΠΑΟΚ γνωρίζει πολύ καλά ότι η φανέλα της ομάδας είναι βαριά. Προσωπικά, θέλω να δουλέψω σκληρά προκειμένου να δικαιώσω όσους πίστεψαν σε εμένα. Ο ΠΑΟΚ αρχίζει κάτι νέο με καινούργιο προπονητή που θέλει να δουλέψει με Έλληνες παίκτες. Πιστεύω αυτή η προσπάθεια να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου