ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

"Μπορούμε να παίξουμε πιο επιθετικά"


Τι δήλωσε ο Λάζλο Μπόλονι για τα στοιχεία που έδειξε η ομάδα του κόντρα στη Βαλερένγκα, τα περιθώρια βελτίωσης που υπάρχουν, την αισιοδοξία του ότι η διοίκηση θα ενισχύσει την ομάδα με μεταγραφές. Πως σχολίασε τη μεταγραφολογία γύρω από το όνομα του Βιεϊρίνια. Τι είπε για τους πολλαπλούς ρόλους που έχει στο μυαλό του για τον Κοντρέρας και τι ζήτησε για την κλήρωση των πλέι οφ του Europa League.
Για την εικόνα του ΠΑΟΚ, αλλά και τα περιθώρια βελτίωσής της μίλησε στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα με τη Βαλερένγκα ο Λάζλο Μπόλονι. Ο Ρουμάνος τεχνικός εμφανίστηκε χαρούμενος για την πρόκριση, ζήτησε τύχη εν όψει της κλήρωσης των πλέι οφ του Europa League, σχολίασε όσα ακούγονται περί αποχώρησης του Αντελίνο Βιεϊρίνια, ενώ αναφέρθηκε ακόμη μία φορά στο θέμα των μεταγραφών που χρειάζεται.
Αναλυτικά όσα είπε ο τεχνικός του ΠΑΟΚ:
"Είμαστε χαρούμενοι επειδή κερδίσαμε και επειδή πήραμε την πρόκριση για την επόμενη φάση. Είναι πολλά τα καλά πράγματα που συνέβησαν σήμερα. Όταν κερδίζεις με 3-0 νομίζεις ότι έκανες μία εύκολη δουλειά. Εγώ ξέρω ότι η Βαλερένγκα έπαιξε με δύο επιθετικούς και διεκδίκησε τις πιθανότητες που είχε. Είμαι χαρούμενος που σκοράραμε σε δύο ματς 5 γκολ, χωρίς να δεχθούμε ούτε ένα. Είμαι χαρούμενος που είδα τον Κοντρέρας, είμαι χαρούμενος που γύρισε ο Ίβιτς και έπαιξε 60 λεπτά. Τώρα θέλω να γυρίσουν σύντομα και οι Λαζάρ και Σαλπιγγίδης. Επίσης, θέλω και λίγη βοήθεια από τη διοίκηση."
Για τον αν ο ΠΑΟΚ μπορεί να παίξει πιο επιθετικά: "Σίγουρα υπάρχουν οι συνθήκες να παίξουμε πιο επιθετικά. Όταν το παιχνίδι είναι 3-0, πρέπει να δίνουμε πειστικές απαντήσεις. Μπορούμε να παίξουμε ακόμη καλύτερα. Μερικοί παίκτες χρειάζονται περισσότερο δύναμη, άλλοι πρέπει να είναι πιο δυνατοί στο τακτικό κομμάτι του παιχνίδιού και γενικότερα όταν έχουμε την μπάλα, πρέπει να είμαστε πιο γρήγοροι."
Για το αν εμπιστεύεται πιο πολύ την ομάδα του μετά τα δύο ματς με τη Βαλερένγκα: "Ναι. Έχω εμπιστοσύνη στη δουλειά μου και στους παίκτες μου."
Για τη χρησιμοποίηση του Κοντρέρας ως αμυντικό χαφ: "Τον έβαλα εκεί για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί οι Τσιρίλο και Μαλεζάς ήταν πολύ καλοί και δεν ήθελα να τους βγάλω, αλλά και γιατί σε εκείνο το σημείο έπρεπε να τρέξει περισσότερο. Επίσης, τον έχω δει και πιο παλιά να παίζει αμυντικός χαφ και δεξί μπακ, ενδεχομένως στο μέλλον να μας βοηθήσει σε αυτές τις θέσεις."
"Η αλήθεια είναι ότι μερικοί παίκτες έχασαν εύκολες μπάλες. Ο Ίβιτς δεν είναι απόλυτα έτοιμος. Ο Βιεϊρίνια πρέπει να παίρνει περισσότερες πρωτοβουλίες. Αν μπορούμε να σκοράρουμε σε κάθε παιχνίδι είναι καλό. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό το θέμα."
Για το αν φοβάται πιθανή πώληση του Βιεϊρίνια: "Πάντα χαίρομαι όταν κάποιος σύλλογος πλησιάζει έναν παίκτη μου. Δεν είμαι μόνο χαρούμενος, αλλά περήφανος αυτήν τη στιγμή. Όχι, δεν φοβάμαι. Πάντα η διοίκηση μπορεί να πει όχι. Θέλουμε να δούμε έναν χαρούμενο παίκτη που να σκοράρει και μακάρι να έρθουν προτάσεις για αυτόν."
Για το αν η ομάδα του θα είναι καλύτερη στα πλέι οφ του Europa League: "Ελπίζω ότι η ομάδα μου θα είναι καλύτερη σε δύο εβδομάδες. Το μυαλό μας, όμως, βρίσκεται και στο να έχουμε λίγη τύχη στην αυριανή κλήρωση."
"Το σημαντικό είναι αυτό που γίνεται στα αποδυτήρια. Αυτό που υπάρχει στις καρδιές και στο μυαλό των παικτών και στη δουλειά της διοίκησης. Τώρα, αν έρθει ένας άνθρωπος που να μπορεί να βοηθήσει και να δώσει δύναμη, τότε όλα είναι καλά."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου