ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

"Είμαι ευγνώμων, μου έδειξαν αγάπη"

Ο Πάμπλο Κοντρέρας μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον κόσμο του ΠΑΟΚ, αλλά και για το προπονητικό τιμ και διοίκηση του "Δικεφάλου". Ο Χιλιανός ποδοσφαιριστής μιλώντας σε ιστοσελίδα της πατρίδας του αναφέρθηκε στην επιστροφή του στην Κόλο Κόλο, στο λόγο που επέλεξε να το κάνει, αλλά και στα χρήματα που έχασε φεύγοντας από τους "ασπρόμαυρους".Ο σεβασμός του Πάμπλο Κοντρέρας για τον ΠΑΟΚ είναι μεγάλος και ο Χιλιανός τον εκφράζει πάντα. Ο πρώην παίκτης του "Δικεφάλου" μιλώντας στην ιστοσελίδα "lacuarta.cl" δήλωσε ευγνώμων στους ανθρώπους του ΠΑΟΚ που συνεργάστηκε όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στον "ασπρόμαυρο" κόσμο.
Ακόμη, μίλησε για τον λόγο που επέλεξε να επιστρέψει στην πατρίδα του για χάρη της Κόλο Κόλο, αλλά και για τα χρήματα που έχασε επιλέγοντας να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ.
Αρχικά, δήλωσε ο Κοντρέρας: "Στην Ελλάδα μου φέρθηκαν πολύ καλά και είμαι ευγνώμων στον κόσμο, το προπονητικό τιμ και τη διοίκηση του ΠΑΟΚ για την αγάπη που μου έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίστηκα στον ΠΑΟΚ".
Για την επιστροφή στην πατρίδα του για χάρη της Κόλο Κόλο: "Είναι ωραίο να επιστρέφεις στην πατρίδα σου. Ελπίζω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες και να μπορέσω να βοηθήσω την Κόλο Κόλο. Η Ουνιβερσιδάδ έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια και έχει σημειώσει επιτυχίες σε διεθνές επίπεδο, αλλά θα δουλέψουμε για να αντιστρέψουμε αυτή την κατάσταση".
Για τον λόγο που επέλεξε να επιστρέψει: "Η μητέρα μου είναι άρρωστη, έχει ένα πρόβλημα υγείας και αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξα να επιστρέψω".
Για το ότι έχασε αρκετά χρήματα για να επιστρέψει: "Δε μου αρέσει να μιλάω για οικονομικά ζητήματα. Αυτό που έχει σημασία είναι να βρίσκομαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για να βοηθώ την ομάδα πριν αποσυρθώ σε λίγα χρόνια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου