ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

"Είμαι φίλαθλος του ΠΑΟΚ..."


Ο Φρανκ Ζουέλα εξέφρασε την αγάπη του για τον "Δικέφαλο" και μίλησε για τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να βρίσκεται στο μεταγραφικό στόχαστρο των "ασπρόμαυρων".To όνομα του Φρανκ Ζουέλα επανήλθε στο προσκήνιο ως μεταγραφικός στόχος του ΠΑΟΚ και ο ίδιος μιλώντας στο "Libero 107.4" δεν απέκλεισε κάποια στιγμή να επιστρέψει στον "Δικέφαλο", όμως στη παρούσα φάση επισήμανε πως δεν γνωρίζει κάτι. "Δεν μπορείς να ξέρεις ποτέ τι μπορεί να γίνει.
Δεν ξέρω τίποτα παραπάνω για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ. Ας μιλήσουν με τον μάνατζέρ μου", είπε ο πρώην αμυντικός των 'ασπρόμαυρων" που έσταζε μέλι για τον ΠΑΟΚ αποκαλύπτοντας μάλιστα πως είναι φίλαθλος της ομάδας!
"Για τον ΠΑΟΚ το ξέρουν όλοι ότι είναι μεγάλα ομάδα, έμαθα αρκετά σε αυτόν. Είναι η δικιά μου ομάδα από τις μεγάλες ομάδες. Είμαι φίλαθλος του ΠΑΟΚ. Γι' αυτό όταν έφυγα δεν είπα τίποτα για κανένα. Είμαι ποδοσφαιριστής και όταν κάποιος ποδοσφαιριστής δεν παίζει δεν είναι χαρούμενος. Δεν υπήρχε οικονομικός λόγος", είπε ο Ζουέλα που τόνισε πως... "το σπίτι μου μέσα είναι άσπρο μαυρο. Μπορείτε να το διαπιστώσετε αν έρθετε στην Αθήνα. Η φανέλα της ομάδας είναι άσπρη μαύρη. Εγώ είμαι μαύρος, η γυναίκα μου είναι άσπρη. Τι άλλο να πω;". Ο ίδιος ανήκει στη ρωσική Κούμπαν στην οποία τόνισε πως "έχω άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο. Στο ποδόσφαιρο κάποιες φορές δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος. Θέλω να είμαι σε μία ομάδα και να τη βοηθάω. Θέλω εκεί που είμαι να βοηθάω όχι μόνο να κάθομαι και να κάνω προπόνηση. Οταν πήγα την πρώτη φορά η ομάδα έπεσε. Δεν ήθελα να κάτσω σε μία ομάδα που παίζει β’ εθνική. Η ομάδα έπεσε και από τότε δεν είναι εύκολα τα πράγματα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου