ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Οι διάλογοι Μπέου-Μαρινάκη για το ΠΑΟΚ-ΠΑΟ


Διαβάστε τον "καυτό" διάλογο των δύο ανδρών αναφορικά με τον αγώνα του "Δικέφαλου" με το "τριφύλλι"!Την 1-2-2011, σε συνομιλία που είχε ο Αχιλλέας Μπέος με τον Βαγγέλη Mαρινάκη αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής, όπως αποκαλύπτει το sport24.gr:

"Α: Λοιπόν, το ένα είναι αυτό. Το άλλο του μίλησα για τον αυριανό μην επέμβεις κι αυτά δε θα γίνει τίποτα όλα καλά θα πάνε, και το τρίτο θέλω να μου κάνει μια χάρη τώρα δεν είναι και λίγες αυτές να πούμε μη βάζετε το Σιδηροπουλο πάνω... δεν είναι δυνατόν...
Β: Ποιο Σιδηροπουλο πάνω;
Α Το Σιδηρόπουλο την Κυριακή στο ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός.
Β: Γιατί Σιδηροπουλο έβαλε;
Α Θέλει να βάλει και του είπα αν τον βάλεις θα δείρω τον (ακατάληπτο) και δε σας ξαναμιλάω κιόλας. Δεν μπορείς κύριε να τιμωρείς τον Παμπορίδη 4 βδομάδες, το Σπάθα 4 βδομάδες χι αυτό το μ... παν έκανε έγκλημα 2 βδομάδες. Σαν να λες σ' έχω γραμμένο Μπέο στα α... μου.
Β: Γιατί εμένα δε μ' έχει γραμμένο με το Σταθόπουλο που τον έβαλε σε 2 αγωνιστικές ο μ..,;
Α Ναι, αλλά εγώ τον το'πρόλαβα τώρα, τον λέω άστον έξω και βάλτον στο Ολυμπιακός-Ποναθηναϊκός την άλλη βδομάδα αφού έχεις πρόβλημα. Μες στο Καραϊσκάκη. Και μαυ λέει θα δω λέει φωνάζει ο Βαγγέλης. Του λέω θα πάρω εγω το Βαγγέλη άμα φωνάζει. Ειναι ντροπή σου λέω, βάλε το Γιάχο- όχι μου λέει το Γιάχο, Βάλε τον Παμπορίδη βάλε κάποιον άλλον αδερφάκι μου ταυ λέω στο Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ.
Β: Καλύτερα να βάλει τον Παμπορίδη ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός.
Α: Βέβαια, βέβαια είναι καλύτερα.
Β: Αυτό θα τον πω κι εγώ, αυτό θα τον πω.
Α: Και να σου κρατήσει το Σιδηροπουλο για την άλλη βδομάδα, για σένα. Και δες αυτό το θέμα με το κύπελλο τί προβλέπει ο ΚΑΠ. Β: Τώρα θα το κάνω".
Δείτε όλους τους διαλόγους για τα στημένα, διαβάστε τα πάντα για τον υπερκοριό της ΕΥΠ και τα συμπεράσματα της δικογραφίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου