ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

"Ο ΠΑΟΚ έχει μεγάλη φήμη στην Ευρώπη"

Τι δήλωσε ο Κοστίν Λαζάρ κατά την επίσημη παρουσιασή του από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Η άποψή του για τη νέα του ομάδα, οι λόγοι που τον έφεραν στην Τούμπα και τα καλά λόγια τους οπαδούς του "Δικεφάλου".Με τα καλύτερα λόγια για τον ΠΑΟΚ μίλησε ο Λαζάρ την Παρασκευή (22/7) κατά την διάρκεια της πρώτης παρουσίας του στους εκπροσώπους των ΜΜΕ. Ο Ρουμάνος μέσος έπλεξε το εγκώμιο των οπαδών του "Δικεφάλου", χαρακτήρισε τον ΠΑΟΚ "ομάδα με μεγάλη φήμη στην Ευρώπη" και ξεκαθάρισε ότι η θέση που αγωνίζεται είναι αυτή του αμυντικού χαφ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Λαζάρ:

Για τους λόγους που επέλεξε τον ΠΑΟΚ: "Αποφάσισα να φύγω από την Ρουμανία γιατί έπαιξα πολλά χρόνια εκεί. Ήθελα να δοκιμάσω την τύχη μου σε ένα μεγάλο κλάμπ με καλή φήμη. Για αυτό επέλεξα τον ΠΑΟΚ που έχει αυτά τα χαρακτηριστικά και έχει μεγάλη φήμη στην Ευρώπη".

 
Για την επαφή που είχε με τον Λάζλο Μπόλονι: "Μίλησα με τον προπονητή. Μου είπε αν θα ήθελα να έρθω και εγώ του απάντησα "ναι"".
Για το αν θα είναι έτοιμος στα παιχνίδια με την Βαλερένγκα: "Δεν μπορώ να σας πω αν θα είμαι έτοιμος στα παιχνίδια με την Βαλερένγκα, θα πρέπει να μιλήσετε με τον προπονητή".
Για την θέση που αγωνίζεται: "10 χρόνια παίζω σαν εξάρι σε πάρα πολλά συστήματα, αυτή είναι η θέση μου".

 
Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Με την καλή έννοια είναι τρελοί εδώ πέρα οι οπαδοί. Εχω δει παιχνίδια του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη".

 
Για το αν είχε προτάσεις από άλλες ομάδες: "Είχα προτάσεις από την Κούμπαν και από ομάδες της Ρουμανίας, αλλά είχα αποφασίσει ήδη να φύγω για το εξωτερικό και τον ΠΑΟΚ ο οποίος με είχε κάνει την καλύτερη πρόταση".
Για τον Μάρκος Αντόνιο τον οποίο είχε συμπαίκτη στην Ραπίντ: "Μίλησε με τον Μάρκος Αντόνιο, με είπε τα καλύτερα πράγματα, είναι ένα υπόδειγμα αθλητή, για αυτό και όταν έφυγα του παρέδωσα το περιβραχιόνιο του αρχηγού".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου