ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

"Δεν φοβάμαι τον μεγάλο ανταγωνισμό στον ΠΑΟΚ"


Σίγουρος για τις δυνατότητές του και ότι μπορεί να κερδίσει μια θέση στην ενδεκάδα του "Δικεφάλου" παρουσιάστηκε ο Κοστίν Λαζάρ. Τι δήλωσε για την Ραπίντ και γιατί δεν τον τρομάζουν οι Γκαρσία και Αρίας.Ο Λαζάρ παλεύει για μια θέση στην ενδεκάδα του ΠΑΟΚ με τον πρώην παίκτη της Ρεάλ και της Μίλαν, Πάμπλο Γκαρσία", γράφει στο ξεκίνημά του δημοσίευμα της ιστοσελίδας "sport.ro", στο οποίο στην συνέχεια φιλοξενούνται δηλώσεις του Κοστίν Λαζάρ.
"Ο ανταγωνισμός είναι πολύ ισχυρός στον ΠΑΟΚ, εδώ παίζει ο Πάμπλο Γκαρσία, πρώην παίκτης της Μίλαν και της Ρεάλ Μαδρίτης και ο Κολομβιανός Αρίας, αλλά εγώ δεν φοβάμαι κανέναν. Έχω την ευκαιρία μου να παίξω", είπε αρχικά ο 30χρονος Ρουμάνος μέσος.
Συνεχίζοντας, πρόσθεσε για τον κόσμο του "Δικεφάλου": "Υπάρχουν φανατικοί οπαδοί εδώ, όπως και της Ραπίντ, απλά στην Θεσσαλονίκη σε φιλικό ματς έρχονται 15.000 άτομα και σε επίσημο 30.000".
Κατέληξε λέγοντας: "Λυπάμαι που έμεινα στη Ρουμανία. Ήθελα πάρα πολύ να παίξω στο εξωτερικό. Αν ήθελα να παραμείνω στην League 1 θα δεχόμουν μία από τις τέσσερις προσφορές που είχα. Δύο ήταν πολύ καλές, αλλά δεν ήθελα να αγωνιστώ ούτε στην Κλουζ, ούτε στην Στεάουα, ούτε στην Ντιναμό. Η Ραπίντ θα παραμείνει για πάντα στην καρδιά μου. Ελπίζω να κερδίσει το πρωτάθλημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου