ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

"Δεν έχω ιδέα για πρόταση"


Τι δήλωσε, την Τρίτη (2/8), σε αθλητική εφημερίδα ο Αντελίνο Βιεϊρίνια για τα δημοσιεύματα από την Αγγλία που τον φέρνουν μια... ανάσα από την Μπλάκμπερν.Τα δημοσιεύματα από την Αγγλία όλο και φουντώνουν για την επικείμενη πρόταση που έχει καταθέσει η Μπλάκμπερν στον ΠΑΟΚ για τον Αντελίνο Βιεϊρίνια και μάλιστα τον φέρνουν κατά ένα μεγάλο ποσοστό κάτοικο του "μεγάλου νησιού".
Ο Πορτογάλος, όμως, με δηλώσεις την Τρίτη (2/8) στην εφημερίδα "Σπορ του Βορρά" διαψεύδει κατηγορηματικά οποιαδήποτε συμφωνία με την αγγλική ομάδα.
Συγκεκριμένα, δήλωσε ο Βιεϊρίνια:
"Μαθαίνω και εγώ για το ενδιαφέρον της Μπλάκμπερν μέσα από τα ΜΜΕ. Δεν έχω, όμως, ιδέα για καμία πρόταση. Ούτε από τον ΠΑΟΚ με έχουν ενημερώσει για κάτι τέτοιο ούτε ο μάνατζερ μου δέχθηκε κάποιο τηλεφώνημα από την Αγγλία. "Έχω κουραστεί να ακούω για τις ομάδες που ενδιαφέρονται για εμένα μέσω των ΜΜΕ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου