ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

"Περήφανος για τους παίκτες μου!"

Ο Λάσλο Μπόλονι απέδωσε τα εύσημα στους "ασπρόμαυρους" για την απόδοσή τους κόντρα στους Σάμροκ Ρόβερς, ενώ πρόσθεσε: "Το πρώτο ημίχρονο ήταν το καλύτερο από τότε που ανέλαβα".Ο Λάσλο Μπόλονι είχε κάθε λόγο να είναι παραπάνω από χαρούμενος μετά το τέλος της αναμέτρησης του ΠΑΟΚ με τους Σάμροκ Ρόβερς, το βράδυ της Πέμπτης (3/11) στο Δουβλίνο. Ο προπονητής του "Δικέφαλου" μοίρασε δημοσίως συγχαρητήρια στους παίκτες του για την απόδοσή τους, ενώ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την εμφάνιση της ομάδας του στο πρώτο ημίχρονο.

Αρχικά είπε στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε τον αγώνα: "Είμαι χαρούμενος, αλλά περισσότερο ικανοποιημένος. Υπήρξαν στιγμές που ήμουν περήφανος για τους παίκτες μου. Το πρώτο ημίχρονο ήταν δικό μας, με κατοχή της μπάλας, με επιθετικές ενέργειες, ευκαιρίες και τρία γκολ. Το πρώτο ημίχρονο που κάναμε σήμερα ήταν το καλύτερο όσο είμαι εγώ εδώ!"
Για να προσθέσει: "Είμαι, όμως, και λίγο νευριασμένος γιατί πολύ εύκολα δώσαμε ευκαιρία να επιστρέψουν οι αντίπαλοι στο παιχνίδι. Τέτοιου είδους στιγμές πρέπει να παίζουμε καλύτερα".
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο νέο γκολ από φάουλ που δέχθηκε η ομάδα του: "Επειδή δεν θέλω να γίνουν κάποιες ερωτήσεις που ενδεχομένως θα μου κάνετε, θέλω να πω τους λόγους για τους οποίους δεχόμαστε γκολ από φάουλ. Πρέπει να πω ότι γνωρίζω πως στα τελευταία πέντε παιχνίδια δεχτήκαμε τέσσερα γκολ από φάουλ".
Ο Μπόλονι έδωσε και απάντηση επί του θέματος με τον τρόπο που τον χαρακτηρίζει: "Ο καθένας μπορεί να δώσει δεκαπέντε απαντήσεις και εγώ έχω τόσες, όλοι μπορούν να βρούνε λόγους, και την ίδια στιγμή κανείς δεν έχει βρει την αιτία. Δεν ξέρω αν έκανα καλή ντρίμπλα, αλλά αυτή ήταν η απάντησή μου".
Στο σημείο αυτό έδωσε γενικώς συγχαρητήρια στην ομάδα του, λέγοντας: "Πρέπει να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα μου. Ήταν μια ωραία νίκη και κατ' αυτό τον τρόπο έχουμε μπροστά μας ένα μεγάλο παιχνίδι με την Ρούμπιν Καζάν".
Πρόσθεσε στη συνέχεια: "Τώρα δυστυχώς μας αφήνει πικρή γεύση το χαμένο πέναλτι με την Τότεναμ, πιστεύω όμως πως με τους φιλάθλους μας στην Τούμπα μπορούμε να κάνουμε ένα μεγάλο παιχνίδι".
Ο προπονητής του ΠΑΟΚ μίλησε ακόμη για την αναμέτρηση της επόμενης αγωνιστικής με την Τότεναμ, τόνιζοντας: "Δεν μίλησα για το ματς στην Αγγλία, γιατί η Τότεναμ, παρότι έχασε σήμερα εξακολουθεί να είναι η καλύτερη ομάδα στον όμιλο. Εύχομαι στον Ρέντναπ να επιστρέψει γρήγορα στους αγωνιστικούς χώρους και είμαι περίεργος αν μας αντιμετωπίσει όπως τις ομάδες που αντιμετώπισε μέχρι σήμερα".
Στο τέλος έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε συγκεκριμένους παίκτες και περισσότερο στον Σαλπιγγίδη: "Πιστεύω ότι στο ποδόσφαιρο, κάθε εβδομάδα πρέπει να δείχνεις ότι είσαι καλός. Δύο εβδομάδες πριν ο Παπάζογλου ήταν απόν τους καλύτερους παίκτες, δεν κάνω σχόλιο για το ματς με τον Παναθηναϊκό. Προφανώς μπορώ τα ίδια πράγματα και για τους άλλους παίκτες. Το ποδόσφαιρο σου δίνει την ευκαιρία να γίνεσαι συνεχώς καλύτερος. Αν με ρωτήσατε αν είναι πρόβλημα για μένα αν ο Σαλπιγγίδης έβαλε δύο γκολ, δεν είναι φυσιολογικό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου