ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

"Μπορούσαν νίκη και οι δύο ομάδες"

Η ισοπαλία με τον ΠΑΣ Γιάννενα ήταν δίκαιο αποτέλεσμα σύμφωνα με τον Λάσλο Μπόλονι. Διαβάστε τι δήλωσε ο τεχνικός του ΠΑΟΚ.Σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα με τα Γιάννενα ο Λάσλο Μπόλονι χαρακτήρισε δίκαιο το 2-2, ενώ επισήμανε πως ένας από τους λόγους που ο "Δικέφαλος" δεν πήρε το "διπλό" είναι η κούραση.

Αρχικά είπε: "Σήμερα δεν αισθάνομαι ότι έχω να πω κάτι για την ομάδα μου, προτιμώ να απαντήσω κατευθείαν στις ερωτήσεις".
Συνέχισε λέγοντας:
Για τον λόγο που δεν ξεκίνησε την ομιλία από μόνος του ζήτησε ερωτήσεις: "Ετσι, απλά για να αλλάξω, κάποιος άλλες φορές έχει κοντά άλλες μακριά μαλλιά. Επειδή μάλιστα είχατε απεργία είμαι σίγουρος πως θα έχετε περισσότερες ερωτήσεις να κάνετε".
Για το αν η κούραση και ο κακός αγωνιστικός χώρος έπαιξαν ρόλο στην εξέλιξη του παιχνιδιού: "Ηταν κάποιοι από τους λόγους".
Για το αποτέλεσμα: "Πρέπει να πω πως η ισοπαλία είναι δίκαιο αποτέλεσμα, και οι δύο είχαν πιθανότητες να κερδίσουν, βλέποντας το παιχνίδι πρέπει να πούμε ότι είναι δίκαιη".


Για το γκολ του ΠΑΣ που ακυρώθηκε: "Δεν υπάρχει γκολ, σφύριξε φάουλ, η γνώμη μου είναι ότι υπάρχει φάουλ. Ο Ετο έπρεπε να πάει ακόμη πιο δυνατά στην φάση αλλά ήταν φάουλ".
Τέλος, ανέφερε: "Πρέπει να πω πως ο διαιτητής δεν επηρέασε το ματς παρόλο που είναι ένας διαιτητής χωρίς προσωπικότητα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου