ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Το νέο λογότυπο του ΠΑΟΚ

Παρουσιάστηκε το νέο λογότυπο του ΠΑΟΚ που εκτός από το άσπρο και το μαύρο χρώμα έχει πλέον και το χρυσό, με τους δημιουργούς να εξηγούν πως το έκαναν για τονιστεί η σχέση με το Βυζάντιο και η επιδίωξη για να αριστεύσει!
Ο ένας εκ των υπευθύνων της εταιρίας Beetroot Design Group, Αλέξανδρος Νίκου ανέλυσε και ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά λέγοντας: «Θέλαμε να τονίσουμε τις γραμμές του δικεφάλου, να δώσουμε όγκο στο λογότυπο και να δώσουμε και ένα ρετρό χαρακτήρα στο σήμα».
Ο υπεύθυνος Λάζαρος Μπαξεβάνος εξήγησε πως με το νέο σήμα μπορεί να προσελκύσουν κόσμο... «Έχει πολλές συνιστώσες το target group του ΠΑΟΚ. Αυτούς που θέλουμε να προσεγγίσουμε πάλι είναι αυτοί οι οποίοι για κάποιους λόγους δεν έρχονται. Βλέπουν στην τηλεόραση, παθιάζονται με τον ΠΑΟΚ, αλλά δεν έρχονται στο γήπεδο. Αυτό είναι το target group μας. Αυτό που έχει αυτό το λογότυπο, είναι να του δώσουμε συναίσθημα. Συναίσθημα θα του δώσουμε μέσα από αγωνιστικές επιτυχίες. Είναι θέμα χρόνου να γίνει αυτό».
«Θέλαμε ένα λογότυπό χρηστικό στα νέα μέσα και με προσαρμογή στη νέα τεχνολογία. Για παράδειγμα δεν υπάρχει μοντέρνο λογότυπο να περιέχει δύο φορές το όνομα. Μέχρι τώρα βλέπαμε διάφορα λογότυπα να χρησιμοποιούνται, θέλαμε να καθιερώσουμε ένα» επισημάνθηκε ακόμα, ενώ πληροφορίες -με κάθε επιφύλαξη- λένε πως ήθελαν να «ξεφύγουν» από την ΑΕΚ.
Επίσης, όπως ανάφερε ο Περικλής Στέλλας στον «αέρα» του Sentra 103,3, μεταφέροντας ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, η νυν διοίκηση του ΠΑΟΚ θέλει να σταματήσει όσους εμπορεύονται το σήμα της ομάδας και έχουν βγάλει λεφτά με το όνομα του «δικέφαλου» πουλώντας μπλουζάκια, φτιάχνοντας σάιτ κλπ.
Από το νέο σήμα «κόπηκαν» οι τελείες στα αρχικά ΠΑΟΚ, ενώ σε ερώτηση γιατί δεν επιλέχτηκε βυζαντινή γραφή, οι υπεύθυνοι σημείωσαν: «Μπορεί η χρυσαφί γραμμή να τονίζει τη βυζαντινή προσέλευση της ομάδας, όμως είναι σήμα του ΠΑΟΚ, δεν είναι σήμα του Βυζαντίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου